Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Mε αφορμή το Πολυτεχνείο....


Διαβάσαμε το παραμύθι η Κυρά Δημοκρατία και
ζωγραφίσαμε ό,τι μας εντυπωσίασε


Φτιάξαμε το χωριό της Κυρά Δημοκρατίας
 και της Δικτατορίας

Μάθαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον τοίχο






Προσεγγίσαμε μουσικά τις δύο έννοιες
Δημοκρατία-Δικτατορία
Δίνοντας έμφαση στην ένταση,στη διάρκεια και στο ρυθμό





Οι ήχοι και τα ακούσματα της ειρήνης μας ενθουσίασαν!!!


Δραματοποιήσαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.
Το κουκλοθέατρο έγινε το μεγάλο σχολείο και από μέσα οι φοιτητές
διαδηλώνουν και φωνάζουν τα συνθήματα με τους ήχους των οργάνων 

Από έξω καταφθάνουν τα τανκς και η αστυνομία.
Οι  ήχοι των οργάνων ανάλογοι


Τα παιδιά αποδίδουν ρυθμικά μοτίβα για να διώξουν τη δικτατορία



Εικόνα και ήχος
Στη δικτατορία απαγορεύονται τα παιδιά να τραγουδούν.
Το αποδίδουμε με ρυθμό και κίνηση 
Δουλεύοντας παράλληλα και τις αντίθετες έννοιες,
στη δημοκρατία επιτρέπονται τα τραγούδια 

Τραγουδάμε τραγούδια ειρήνης έχοντας φτιάξει ακορντεόν


Μέσα από τις συζητήσεις με τα παιδιά και
επηρεασμένα από τα τελευταία γεγονότα
επισημάναμε πως όταν έχουμε δημοκρατία,
έχουμε ειρήνη,ελευθερία!!
Νιώθω πολύ περήφανη για τα παιδάκια μου,για την αφίσα που έφτιαξαν.
Δίκη τους η ιδέα και η παρέμβαση μου,μόνο στο να γράψω αυτά που μου έλεγαν

Η γη χωρισμένη στα δύο.
Συναισθήματα και εικόνες των παιδιών,
 όταν έχουμε Δημοκρατία

Συναισθήματα και εικόνες,όταν έχουμε Δικτατορία


Η αφίσα μας

Από το διπλανό τμήμα τα παιδάκια της κ.Σοφίας στόλισαν με γαρύφαλλα
τη λέξη Δημοκρατία 

Η Δημοκρατία ελεύθερη

Η Δημοκρατία με τη δύναμη και τη θέληση των ανθρώπων
σπάει τα κάγκελα της φυλακής

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

Φθινόπωρο


Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με το Φθινόπωρο,
Μιλήσαμε για τα χρώματα του φθινοπώρου,μάθαμε ποιηματάκια
και τραγουδάκια

Μάθαμε το αρχικό γράμμα του Φθινοπώρου,
 παίζοντας με την πλαστελίνη

Μάθαμε,κόψαμε και ζωγραφίσαμε το αρχικό από τον τελευταίο
μήνα του φθινοπώρου,τον Νοέμβρη




Κάναμε καπακοσυνθέσεις των λέξεων


και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παίξαμε παιχνίδι ταχύτητας.
Ποια ομάδα θα προλάβει να συνθέσει πρώτη την λέξη

Με τέμπερες ζωγράφισαν δεντρά


και για φύλλα χρωμάτισαν άχρηστα κομμάτια παζλ
με φθινοπωρινά χρώματα







με τα χρώματα που έμειναν κάναμε ένα φθινοπωρινό
παλαμόδεντρο

και τα υπόλοιπα τα ανακατέψαμε για να δούμε τι χρώμα θα βγει

Με το νέο φθινοπωρινό χρώμα βάψαμε κόλλες Α4

και από πάνω τα παιδιά πέρασαν χρώματα
που είχαν απομείνει στα πινέλα

Όταν στέγνωσαν στο φθινοπωρινό τους φόντο
,ζωγράφισαν και το δεντράκι τους






Με φύλλα φθινοπωρινά,φτιάξαμε σκατζοχοιράκια






Με τα φύλλα που έφεραν τα παιδιά,
φτιάξαμε ένα φθινοπωρινό τοπίο





Παίξαμε παιχνίδι ταύτισης γραμμάτων.
Τα παιδιά έπρεπε να βρουν τα ίδια γράμματα
για να φτιάξουν το φθινοπωρινό δεντράκι



και παιχνίδι μαθηματικών.
Ρίχνω το ζάρι και ζωγραφίζω τους αριθμούς που φέρνει,
με χρώματα φθινοπωρινά


και σε ζευγαράκια

Συνεχίζουμε........