Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Το όνομά μου

Διαβάσαμε το παραμύθι 

''Η μαγισσούλα που έτρωγε γράμματα''

 Ένα παραμύθι που με διασκεδαστικό τρόπο φανερώνει την αξία των συλλαβών και των φωνημάτων και πως αυτά επηρεάζουν τη σημασία των λέξεων.Η μαγισσούλα είναι πολύ στενοχωρημένη γιατί με τις φίλες της ζητούν ένα κ-άστρο φανερώνεται ένα άστρο.

Η μαγισσούλα ήρθε και στο νηπιαγωγείο μας πολύ πεινασμένη και έφαγε τα αρχικά γράμματα από το όνομά μας.Παίξαμε,γελάσαμε πολύ φωνάζοντας ο ένας τον άλλο χωρίς το αρχικό μας!!!
Η μόνη λύση για να τα πάρουμε πίσω τα γραμματάκια μας, ήταν να μάθουμε το αρχικό μας.

Στολίσαμε το αρχικό μας

Βρήκαμε το αρχικό μας και στο γραμματοήλιο μας


Συνθέσαμε το όνομά μας




και με καπάκια




Για να πείσουμε τη μαγισσούλα,ότι μάθαμε το όνομά μας
 το φτιάξαμε και με την πλαστελίνη


και η μαγισσούλα ήρθε στην τάξη μας για να μείνει
 μαζί μας όλη τη χρονιά!!!!!

Στη γωνιά της γραφής και
εμείς θα την φροντίζουμε και θα την ταίζουμε λεξούλες

Για να μας γνωρίσει καλύτερα της είπαμε τι μας αρέσει να κάνουμε...

Συνεχίζεται...

11 σχόλια:

  1. υπεροχες δραστηριοτητες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίες δράσεις Διονάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειες δραστηριότητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια δραστηριότητα γλωσσας Διονη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ωραία η μάγισσα σας!!!καλή σχολική χρονιά Διόνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Διονη μου!!!!!!
    Απίθανη η μαγισσουλα σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μάγισσα έτρωγε τα γράμματα και εγώ κλέβω την ιδέα σου!!!Διονάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η μάγισσα έτρωγε τα γράμματα και εγώ κλέβω την ιδέα σου!!!Διονάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Διόνη, πολύ ωραίες οι ιδέες σου. Ιδιαίτερα μου άρεσε το βιβλίο και η αξιολόγηση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή