Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2014

Βήματα για τη ζωή:8-12

Βήματα με άρωμα φθινοπώρου

                                                  ΜΑΘΗΜΑ 8ο
                                            ΑΝ-ΤΟΤΕ,ΓΙΑΤΙ-ΕΠΕΙΔΗ
Στόχος του 8ου μαθήματος είναι να οδηγηθούν τα παιδιά στη διαπίστωση ότι υπάρχει σχέση ανάμεσα στο προηγούμενο και στο επόμενο,ανάμεσα στην αιτία και στο αποτέλεσμα,καθώς επίσης να βοηθηθούν στον επαγωγικό τρόπο σκέψης.
Παίξαμε παιχνίδι με κάρτες αιτίας αποτελέσματός
Τις κάρτες τις βρήκα στο blog της Τάνια Μάνεση





και με κάρτες σε μορφή παζλ που τις βρήκα στο blog της Καλλιόπης Παπουτσάκη

Δύο εικόνες από το πρόγραμμα μας βοήθησαν να κατανοήσουμε τις έννοιες

                                                                       Γιατί-Επειδή

ΜΑΘΗΜΑ 9ο-10ο
 Στο 9ο μάθημα ασχοληθήκαμε με τις έννοιες ΠΡΙΝ(ΠΡΟΤΟΥ)/ΜΕΤΑ(ΑΦΟΤΟΥ)
Μάθαμε ότι τα γεγονότα έχουν μια χρονική ακολουθία.Η αντίληψη της σειράς με την οποία συμβαίνουν,βοηθάει και στην κατανόηση του γιατί συμβαίνουν.
Στο 10ο μάθημα ασχοληθήκαμε με τις έννοιες ΤΩΡΑ/ΑΡΓΟΤΕΡΑ(ΥΣΤΕΡΑ).Μάθαμε ότι τα γεγονότα διαδέχονται το ένα το άλλο και ότι υπάρχουν πράγματα που μπορούν να γίνουν τώρα και πράγματα που πρέπει να γίνουν αργότερα.
Το θέμα που δουλεύαμε στην τάξη μας αυτό το διάστημα ήταν το φθινόπωρο,γι'αυτό το λόγο δουλέψαμε αυτές τις έννοιες μέσα από το θέμα μας.
                                           Ακολουθούν ορισμένες από τις δραστηριότητες
Παίξαμε με εικόνες χρησιμοποιώντας τις καινούριες μας λέξεις
πριν/μετά

Εικόνες για τη φροντίδα ενός δέντρου.Έννοιες τώρα/αργότερα

Διαβάσαμε το μύθο:ο Ηρακλής και τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων
Διηγηθήκαμε την ιστορία με τις λέξεις πριν/μετά/αργότερα

Φτιάξαμε τα δικά μας μήλα και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τα εντυπωσίασε από το μύθο


Χειροτεχνία για τον κύκλο ζωής των φυτών,δουλεύοντας τις έννοιες τώρα/αργότερα

ΜΑΘΗΜΑ 11ο
ΙΔΙΟ/ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ,Κατηγοριοποίηση
Στο μάθημα αυτό παίξαμε ομάδικά,αλλά και ατομικά με το φύλλο εργασίας που έφτιαξα




ΜΑΘΗΜΑ 12ο
ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ
Από την αρχή της χρονιάς επισημάναμε οτι είμαστε μοναδικοί αλλά και διαφορετικοί,φτιάχνοντας τον εαυτό μας και τις ταυτότητές μας



Για να συνδυάσουμε το μάθημα με το θέμα που δουλεύαμε,φτιάξαμε σποράκια...
Αν ήμουν σποράκι,όταν μεγαλώσω,θα ήθελα να γίνω....


και στο εσωτερικό του,κάθε παιδί ζωγράφισε το σποράκι της αρεσκείας του



Όμορφες,μοναδικές στιγμές με τους βοηθούς της τάξης μας
5ος βοηθός: ο Κίμωνας μου

Μας μιλάει για τα αγαπημένα του παιχνίδια

και για τον εαυτό του

Ο Κίμωνας με τη μαμά του

Τραγουδήσαμε το αγαπημένο τραγούδι του Κίμωνα

και χορέψαμε


                                                     6ος Βοηθός: Ο Αλέξανδρός μου
μας παρουσιάζει τον εαυτό του


Ο Αλέξανδρος με τη μαμά του

χορέψαμε

Η μαμά μας διάβασε το αγαπημένο παραμύθι του Αλέξανδρου

και στο τέλος μας κέρασαν πεντανόστιμα λουκανικοπιτάκια

                                         ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και οργανωμένα Διόνη μου!!!!!Σε ακολουθώ πιστά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή δουλειά Διόνη μου!!!!!Σου κλέβω το σποράκι!!!!! Καλή συνέχεια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΣΠΟΡΑΚΙ ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΔΙΟΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή