Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Το όνομά μου

                        Δραστηριότητες με το όνομά μας
Φτιάξαμε το αρχικό μας με πλαστελίνη






Στολίσαμε το αρχικό μας με δαχτυλομπογιές και
το προσωποποιήσαμε


Παίξαμε με το όνομά μας




Συνθέσαμε το όνομά μας




Το κάναμε πυραύλους και τα ξεχωρίσαμε σε μικρά και μεγάλα

Μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομά μας

Μετρήσαμε πόσες φωνούλες έχουν τα ονόματά μας

Βρήκαμε το αρχικό μας αλλά και
τα γράμματα που έχει το όνομά μας



κι έτσι δημιουργήθηκε Γραμματοήλιος μας
και τοποθετήθηκε στη γωνιά της γραφής

Γράψαμε το όνομά μας και
δημιουργήσαμε τις γνωστές κάμπιες

Παίξαμε κινητικά παιχνίδια με το όνομά μας



Παίξαμε και με τα χρώματα

κι αφου διαπιστώσαμε ότι και
τα προνηπιάκια μας γνωρίζουν τα χρώματα

παίξαμε το παιχνίδι των χρωμάτων.
Τέλειωσε όμορφα η εβδομάδα μας.
Καλό Σαββατοκύριακο

8 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!Ο ΓΡΑΜΜΑΤΟΗΛΙΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΜΑΘΑΤΕ ΤΟ ΟΝΜΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΕ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διόνη πολύ όμορφες οι ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα πράγματα κάνατε. Συγχαρητήρια και για τη βράβευση του έργου σας. Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διόνη μου πάντα ξεχωριστές ιδέες!!!!!!!!Τέλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπέροχες δραστηριότητες Διόνη!!!Μπράβο σας!!!τον ήλιο τον κλέβω μου άρεσε πολυ!!!ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...πολύ όμορφα όλα Διόνη μου! Τυχερά τα παιδάκια του χωριού μου ; ) ξέρεις η τάξη σου μου φέρνει τόσες όμορφες αναμνήσεις :) !!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή