Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Φθινόπωρο-Βροχή

Φθινόπωρο-Βροχή

Συνθέσαμε τη λέξη Φθινόπωρο

Φτιάξαμε Φθινοπωρινά δεντράκια.
Τα φύλλα έγινα με σφουγγαράκι βετεξ







Με φύλλα που έφεραν τα παιδιά αυτοσχεδίασαν.







Παίξαμε φθινοπωρινά παιχνίδια.
Παιχνίδι ταύτισης γραμμάτων.

Τα παιδιά έπρεπε να βρουν το ίδια γράμματα για να φτιάξουν το φθινοπωρινό δεντράκι.


και παιχνίδι μαθηματικών.
Ρίχνω το ζάρι και 

ζωγραφίζω τους αριθμούς που φέρνει
με φθινοπωρινά χρώματα


Μάθαμε,κόψαμε και ζωγραφίσαμε το Ν του φθινοπώρου

                                  

και το Ο της ομπρέλας

Παίξαμε με τις γραμμές


Διαβάσαμε το παραμύθι και 
μάθαμε για το ταξίδι της σταγόνας


και παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια









και παιχνίδια γλώσσας


Φτιάξαμε την κατασκευή για τον κύκλο του νερού






Μάθαμε και χορέψαμε το τραγούδι
''Φίνο Φθινοπωρινάκι''
από το περιοδικό Παράθυρο στην Εκπαίδευση


Περπατώ στη βροχή.
Ιδέα από τη φίλη μου Άννη



Ζωγραφίσαμε αινίγματα


και φτιάξαμε με χάρτινα πιατάκια
ουράνια τόξα




13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα Διόνη όλα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια το προσεγγίσατε το Φθινόπωρο .... Μπράβο !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία τεχνική με τα vetex αλλά πολύ μου άρεσε και ο κύκλος της βροχής!!!!!!!Μπράβο Διόνη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίες δραστηριότητες Διόνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες δραστηριότητες Διόνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΣΑΣ!
    ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε το blog σας parabens για το διάστημα, έχω δημιουργήσει μια σύνδεση με αυτό το post στο blog μου Comment Faire éducation enfant www.commefaire.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ceci est exactement ce que je cherchais!
    J'aimeras ton blog, ont très bon article.
    Je viens de mettre un lien sur mon blog. Blogueur www.eblogueur.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή