Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Σούπερ νήπια-Σούπερ πρώτος μήνας στο νηπιαγωγείο!!!


Τελείωσε ο πρώτος μήνας προσαρμογής με τα σούπερ νηπιάκια!!!Ξεκινάμε σιγά σιγά να δουλεύουμε σε ομάδες και να περνάμε σούπερ!!!''Τα σούπερ νήπια''ετοιμάζονται για σούπερ δράσεις!!!Ξεκινήσαμε αναδεικνύοντας τα στοιχεία του σούπερ μοναδικού εαυτού μας,δημιουργήσαμε κανόνες για να περνάμε σούπερ,μάθαμε τις ημέρες με τη βοήθεια των σούπερ ηρώων,το όνομά μας,τα χρώματα και τα σχήματα!!!!Ακολουθούν κάποιες από τις δραστηριότητες που έγιναν στην τάξη μας!!!!!Δυστυχώς πολλές από τς φωτογραφίες έχουν χαθεί λόγω βλάβης!!!

1
Η πόρτα μας

Το ημερολόγιό μας

Ο Σούπερ εαυτός μας




Διαβάσαμε το παραμύθι''Θέλω να γίνω ήρωας''
Είπαμε τι σημαίνει ήρωας για τον καθέναν και ποιος είναι ο δικός μας ήρωας!!!





Ας γνωριστούμε λίγο καλύτερα μεταξύ μας!!!

Τι είναι αυτό που μου αρέσει πιο πολύ στον εαυτό μου και γιατί...

Αναμνηστικό.
Η παλάμη μας και το ύψος μας,όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο.


Μαθαίνω το αρχικό γράμμα από το όνομά μου.



Σύνθεση ονόματος με καπάκια



Όλα όσα έμαθα για το όνομά μου




Μιλάμε για το αγαπημένο θέμα των παιδιών.
Η οικογένειά μου


Ζωγραφίζω το σπίτι μου και την οικογένειά μου












Ζωγραφίζω μια μέρα με την οικογένειά μου!!!





Μαθαίνουμε τα χρώματα.
Διαβάσαμε ''Το παραμύθι με τα χρώματα''


Ζωντανέψαμε την εικόνα του παραμυθιού που μας άρεσε




Καταγράψαμε το αγαπημένο μας χρώμα


Ομαδοποιήσεις χρωμάτων

Διαβάσαμε το παραμύθι και μάθαμε τις μίξεις των χρωμάτων

Φτιάχνουμε μόνοι μας μαγικά χρώματα




Γινόμαστε κι εμείς ζωγράφοι


Μαθαίνουμε τις γραμμές

Φτιάχνουμε τους δικούς μας πίνακες












Αφού μάθαμε τις γραμμές,ώρα να διασκεδάσουμε!!!

Και για το τέλος αφήσαμε τα σχήματα






Και συνεχίζουμε.....










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου