Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Εγώ και η δική μου μαμά!!!!!

Σήμερα με τα παιδιά διαβάσαμε το εξαιρετικό βιβλίο της Γ.Λάττα
''μια μαμά σαν τη δική μου''.
Μια τρυφερή ιστορία που πραγματευεται τη σχέση μαμάς- παιδιου.
Μας παρουσιάζει που βρίσκεται το όριο της προστασίας και
πως διαμορφώνεται η υγιής σχέση μαμάς και παιδιού.

Μετά από μεγάλη συζήτηση που έγινε με τα παιδιά,βάλαμε τις εικόνες
στη σειρά

παρουσιάζοντας τα γεγονότα


Μιλήσαμε και αντιστοιχίσαμε τα συναισθήματα που ένιωθε η ηρωίδα

κάνοντας έτσι και μια μικρή επανάληψη στα συναισθήματα

που έχουμε μάθει ως τώρα

Τα παιδια ζωγράφισαν στη θέση της Μαρθας τη δική τους μαμά

και στη θέση του λουλουδιού τον εαυτό τους

παραλληλίζοντας την ιστορία με τη δική τους σχέση με τη μαμά τους.


Κατάλαβαν λοιπόν γιατί η μαμά ανησυχεί πολλές φορές και φοβάται,
αλλά όλες οι ανησυχίες της προκύπτουν από την μεγάλη της αγάπη.

Κολλήσαμε λοιπόν τις εικόνες σε μια μεγάλη καρδιά,
όπως της Μάρθας για το λουλούδι

και φτιάξαμε κι εμείς τι δικό μας παραμύθι με τίτλο
''Εγώ και η δική μου μαμά''



9 σχόλια:

  1. Πολύ συγκινήθηκα Διόνη..μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη ανάρτηση Διόνη και τι ωραία επεξεργαστήκατε το παραμύθι!!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΙΟΝΗ .ΚΑΤΑΠΛΗΗΗΗΗΗΗΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα Διόνη μου....συγχαρητήρια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή