Αφού έγινε συζήτηση με τα παιδιά για να κατανοήσουν τη σημασία της λέξης, στο λεξικό συναισθημάτων έγραψαν τη λέξη |
και ζωγράφισαν κάτι που τους κάνει περήφανους, καθώς και το παγόνι και το άλογο που θεωρούνται από τα πιο περήφανα ζώα. |
Σε χρωματιστά χαρτόνια τα παιδιά σχεδίασαν τις παλάμες τους |
στο κέντρο της παλάμης ζωγράφισαν το πορτρέτο τους και στα δάχτυλα γράψαμε ότι τους κάνει περήφανους. |
Έκανά όμως κι εγώ ακριβώς το ίδιο |
Έφτιαξαν ένα παγόνι (ιδέα που υλοποιήθηκε από τη Βάλια και την Αριάδνη) και για φτερά βάλαμε τα χεράκια και αναρτήθηκε σε εμφανές σημείο της τάξης μας. |
Σε κάθε αστεράκι ζωγράφισαν τι έμαθαν να κάνουν μετά από μεγάλη προσπάθεια καλά και τώρα πια νιώθουν περήφανα. |
Αυτά είναι όσα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα και θα συμπληρώνουμε κάθε φορα ένα αστεράκι σε κάθε καινούρια κατάκτηση |
Σε χαρτόνι Α4 ζωγράφισαν τον εαυτό τους και |
στο μέσα μέρος οι γονείς θα γράψουν διάφορα πράγματα που κάνει το παιδί τους για τα οποία νιώθουν περήφανοι. Σε αυτό θα βοηθήσουν και τα ίδια τα παιδιά |
Εύγε, φιλενάδα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτική προσέγγιση!!Μπράβο Διόνη μου!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πω υπέροχο;Θα είναι λίγο.Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήυπέροχη προσέγγιση !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβερή προσέγγιση Διονάκι, μπράβο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΙΟΝΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧμμμ νομίζω πως θα ακολουθήσω και γω τα βήματά σας!!!!Μπράβο Διόνη μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρουσες δραστηριότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλένάδα νιώθω πολύ περηφάνεια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή